Cześć, tu Shox, a Ty znajdujesz się na mojej oficjalnej stronie na której prezentuje moje prace artystyczne.

Wszystkie prace/projekty dostępne na stronie wykonane są przeze mnie w całości od podstaw, chyba, że zaznaczę inaczej i wskaże autorów/współautorów dzieła. Prace nie mogą być wykorzystywane nigdzie bez mojej zgody z jednym wyjątkiem (To się tyczy moich prac i projektów a nie tutoriali), zezwalam na umieszczanie prac oraz części tekstów w formie cytatu przez dziennikarzy w mediach, na portalach, blogach itp. Możesz napisać o mojej pracy, pokazać rysunek, część tekstu, podpisując kto jest autorem i umieszczając link do strony shox.pl. Prace które umieszczam na YouTube mogą być dowolnie umieszczane na innych stronach w formie udostępnij film, nie mogą być ściągane na dysk i wrzucane na inne niż mój kanały. Dla przykładu, gdy opublikuje paczkę z postaciami pod grę komputerową z gatunku fantasy to logiczne jest, że nie możesz użyć moich postaci w swoim projekcie bez mojej zgody, itd. Jeżeli zależy ci na wykorzystaniu którejkolwiek z prac zaprezentowanych na tej stronie w formie oryginalnej lub zmodyfikowanej proszę o kontakt przez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce kontakt.

Tym się zajmuję:

Aktualnie rozpoczynam pracę nad dwoma oryginalnymi projektami, komiksu oraz niezależnej gry komputerowej na PC, o szczegółach dotyczących projektów będą informował w innych działach na stronie.

Poniżej lista moich głównych pasji i zainteresowań, są to gałęzie sztuki plastycznej i muzycznej na które kładę główny nacisk i w miarę możliwości stale rozwijam. Tematyka moich prac jest różna i może się z czasem zmienić. Szkice, concept art, rysunek, ilustracje, komiksy i malarstwo przedstawiające życie, ludzi, emocje, symbolikę, lęki i pragnienia. Klasyka, Surrealizm, high fantasy, fantasy, horror, sci-fi, portret, akcja. Korzystam z różnych technik, jednak preferuję media tradycyjne jak długopis, stalówki, tusz, pędzle nad cyfrowe jak tablet ale z tym też jest różnie i ostatecznie od oczekiwań co do efektu końcowego.

Rysowanie tradycyjne i cyfrowe postaci, rzadziej architektury, techniki, od szkiców po pełne ilustracje, plakaty, okładki, materiały promocyjne, komiksy, concept art, gamedev, nadruki na odzież. Rysuję tradycyjne w szkicownikach, na papierze na małym i dużym formacie, niekiedy murale na ścianie, głównie czarnym tuszem, długopisami żelowymi i pisakami kreślarskimi, węglem, ołówkiem, kredkami, kolor nakładam akwarelami, tuszem lub markerami. W rysunku cyfrowym rastrowym i wektorowym korzystam z darmowych programów GIMP, Krita oraz płatnych Photoshop, Illustrator. Jeżeli chodzi o styl to wypracowuje kilka swoich odmian, dużo zależy od projektu ale rysuję swobodnie klasycznie, realistycznie, oraz w stylach komiksowych, także w stylu manga.

Malowanie tradycyjne. Tutaj wszystko zależy od czasu i funduszy na farby w związku z czym rzadko maluje olejem, głównie akryl, akwarela. W planach mam przerzucenie się całkowite na malarstwo wielkoformatowe o tematyce fantastyka, surrealizm, abstrakcja, czasem portret, akty malowane olejem, akrylem albo aerografem.

Produkcja muzyki. Piszę muzykę oryginalną w kilku gatunkach (Klasyczna, instrumentalna, elektroniczna, techno, pop, rock, metal, jazz, oraz zbliżone gatunki) do gier, filmów, projektów artystycznych, do moich projektów.

Shox – Journey

Gamedev. Aktualnie rozpoczynam pracę nad moją niezależną grą komputerową która zostanie wydana na PC, o szczegółach w innych działach na stronie. Mogę też z doskoku pomóc przy innych produkcjach jako game designer, concept artist, chara designer, 2d artist, wszystko to co jest związane z wyglądem albo ogólnym designem gry, pomysłem, fabułą, mechaniką. Mogę też pomóc w produkcji ścięzki dźwiękowej do gry (OST tylko płatne). Szczegóły w dziale usługi.

Komiks. Aktualnie rozpoczynam pracę nad moim komiksem, o szczegółach w innych działach na stronie. Mój główny projekt opracowuje w formie albumu ale co jakiś czas będę umieszczał w sieci krótkie historie na różne temat, tak w ramach treningu.

Digital painting, malowanie cyfrowe. Postanowiłem porzucić malowanie cyfrowe ze względu na dużą ilość czasu jaką trzeba poświęcić temu medium oraz na dłuższą metę brak opłacalności produkcji obrazów w takiej formie. DP już tylko na potrzeby moich projektów i na specjalne życzenie przyjaciół.

Filmowanie. Wycofałem się z filmowania po 20 latach. Filmuje tylko na potrzeby moich projektów i na specjalne życzenie przyjaciół.

Fotografia. Wycofałem się z fotografowania po 20 latach. Fotografuje tylko na potrzeby moich projektów i na specjalne życzenie przyjaciół.

Pisanie. Tak właściwie to nie piszę już ale będę teraz pisał na potrzeby moich komiksów, raczej lekkie teksty do umieszczenia w dymkach ale będzie też poważnie…